[vc_row full_width=”stretch_row” parallax=”content-moving” parallax_image=”1462″ fullwidth=”1″][vc_column][vc_empty_space height=”500px”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1503912553387{padding-top: 50px !important;}”][vc_column][vc_column_text]
SUPPORT NORGE
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]
Vi finns tillhands för support. För felanmälan fyll enkelt i formuläret.
Har du frågor om ditt supportärende? Kontakta oss på telefon +46 42-38 08 90 eller på mail support@neptunbath.com.
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”50px”][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1503912869349{padding-top: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;background-color: #eafcff !important;}”][vc_column][vc_column_text]
VANLIGA FRÅGOR
[/vc_column_text][vc_empty_space height=”20px”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_toggle title=”Omfattas ärendet av garanti eller inte?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488193549197-49a84cff-59bc”]För att avgöra om ärendet omfattas av eventuell garanti behöver vi veta produktens inköpsdatum och dess inköpsställe. Dessa uppgifter finns på kvittot du fått av din leverantör. Ha kvittot i beredskap för att vid behov kunna styrka ditt inköpsdatum. Saknar du kvitto kontakta din återförsäljare. Kan du inte styrka ditt inköpsdatum debiteras du för de kostnader vi har för att avhjälpa felet.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Varför ska jag fylla i serienummer i formuläret för felanmälan?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488206577474-a79ee753-2b6b”]Vet vi vilket serienummer/ordernummer produkten har så vet vi vilka delar din produkt är byggd av. Vet vi inte serienumret kan vi inte få fram rätt reservdelar.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hur vet jag vilket serienummer produkten har?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488206604193-fa1c751e-5f1a”]Det beror lite på produkten. Nedan ser du en lista på placeringar.
LA Spas
På typskylten monterad på panelernas utsida nere vid mark eller på toppen av elskåpet innanför serviceluckan. Montera av serviceluckan för att läsa av skylten.
Neptun Spa
Direkt innanför serviceluckan.
Ångduschar
På utsidan av mittsektionen.
Badkar & Massagebadkar
På insidan av fästet till pump eller skrivet med tusch på utsida av badet. Montera av fronten för att se dessa uppgifter.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Varför fyller jag i slutkundens kontaktuppgifter i felanmälan?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488206620236-6e888b60-280f”]Slutkundens kontaktuppgifter behövs för att vi skall kunna hålla direktkontakt med slutkunden i serviceärendet.[/vc_toggle][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_toggle title=”Måste jag fylla i e-post till återförsäljare vid felanmälan?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488207073475-ed317fc2-8f7e”]Du fyller i e-postadress till återförsäljaren så att vi kan informera om vad som händer i ärendet om detta överenskommits.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hur gör jag för att skicka bilder som styrker felanmälan?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488207091666-e9771f7f-7a09″]Du kan skicka med upp till fyra bilder som visar felet och dessa skall vara i bildformaten jpg, png, gif. Storlek max 1Mb per bild.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Vad händer efter att formuläret skickats till Neptun?” style=”round” size=”sm” css_animation=”top-to-bottom” el_id=”1488207108077-7de83277-7e89″]Direkt efter att anmälan är skickad får du ett ärendenummer via e-post som ska användas vid all dialog i ärendet med Neptun. I denna e-post framgår ytterligare information du kan behöva.[/vc_toggle][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”50px”][vc_column_text]
FELANMÄLAN
[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]Åpne skjema for å melde om feil på Neptunprodukt
Nye rutiner for å melde feil på Neptunprodukter:
Slik fyller du ut skjemaet
Du kan slette et opplastet bilde ved å trykke på krysset etter bildet.
Når du er ferdig med bildene dine, avslutter du ved å trykke på linken som sier at du ikke skal laste opp flere bilder. Så fort vi har mottatt meldingen om feil, får du et automatisk svar fra oss med et saksnummer som skal brukes i dialog om saken med Neptun. Har du spørsmål om din henvendelse kontakter du oss på telefon +46 42380890 eller support@neptunbath.com
Ser du inte formuläret klicka här
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]